ורד שני בטש
Serendipity ללמוד ללכת לאיבוד
לחשוב אחרת, כדי למצוא דרך חדשה
מיהו האדם המוכן שיוכל לייצר תגלית "מזליסטית"
אלפי תפוחים נפלו מהעצים במהלך השנים לפני שאחד נחת על הראש של ניוטון,
לא מספיקה הטעות עצמה, אלא החכמה להבין את משמעותה.
מה נידרש כדי לייצר תגלית "מזליסטית" בחיים האישיים והעסקיים, מה מונע מאתנו מלראות הזדמנויות, ולנהל את הסיכויים ולא הסיכונים.
החושים הם סובייקטיביים ובכך הופכים בקלות להיות מעלימי "ראיות",
מה שמבלבל לנו את המוח, שבוחר בעצלנותו לדגום רק מעט מחוויית המציאות.
ה"הצגה" מצמצמת את רוחב ה"פס" היצירתי ומונעת מאתנו לקיים מציאות מאפשרת.
הרצאה שתרחיב את הscope החושי
אודות המרצה
ממקימי 'הבצפר' של חברות הפרסום, מנכ"לית במשך11שנים.
מרצה בכירה באקדמיה ובארגונים,
ממקימי השלוחה החרדית של בבני ברק- שזכה ב-Effie World Wide
ממקימי חטיבת מוצרי הצריכה של SHARP,אחראית על קמפיין המיתולוגי- זה שארפ זה לא
הקמת ופרויקט -רואים את הנולד של בלינסון והכללית שזכה בפרסים בינלאומיים
מרצים נוספים שיעניינו אותך